Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2023

Ο Πέπλος του Ιερού Τάφου του Αγίου Σωτήρος

 

 

Ο ΠΕΠΛΟΣ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΤΑΦΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ

 

Παντοδύναμε Θεέ, που ὑπέφερες πάνῳ στο ξύλο τοῦ Σταυροῦ γία τά ἁμαρτήματα μου, μείνε μαζί μου. Ἀγιε Σταυρέ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἔχε ἔλεος σε μένα. Άγιε Σταυρέ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, λύτρωσε με ἀπό οποιοδήποτε κακό. Άγιε Σταυρέ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, λύτρωσε με ἀπό οποιοδήποτε αιχμηρό όπλο. Άγιε Σταυρέ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, λύτρωσε με ἀπό τις θανάσιμες αμαρτίες μου. Άγιε Σταυρέ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, οδήγησε με στο δρόμο τῆς λύτρωσης. Άγιε Σταυρέ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, σώσεμε ἀπό οποιοδήποτε κίνδυνο τῆς ψυχῆς καί τοῦ σώματος. Άγιε Σταυρέ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, γίνε ἡ παρηγοριά μου, καί δίνε μου δύναμη να ἀντιμετωπίζω τούς κινδύνους γία χαρῇ Σου. Άγιε Σταυρέ τόν Ἰησοῦ Χριστοῦ, λύτρωσε με ἀπό τῆ φωτιά τῆς κολάσῃς καί βοήθησε με νᾷ κληρονομήσω με εὐτυχία τό τέλος τῆς ζωής. Άγιε Σταυρέ τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ, δυνάμωσε τήν πίστη μου καί βεβαίωσε με στη δύναμη τοῦ Παντοδυνάμου γία πάντα. Κύριε τό Σταυρό Σου λατρεύουμε καί τήν Ἀγία Σου Ἀναστάσῃ δοξάζουμε. Με τήν Γεννήσῃ Σου καί με τό Άγιο Αἷμα Σου καί τό Θάνατό Σου πάνῳ στο Σταυρό γία τις αμαρτίες μου, με προστατεύεις. Κύριε Ἰησοῦ, ἐπειδή μπορείς νᾷ με ὁδηγεῖς, στο δρόμο τοῦ λυτρωμοῦ.

ΑΜΗΝ

Η Προσευχή αυτή βρέθηκε στον Ιερό Τάφο του Ιησού Χριστού το 1505. Όποιος διαβάσει αυτή την προσευχή δεν Θα πεθάνει από πνιγμό, ούτε από φωτιά, ούτε θα πάθει κακό από δηλητήριο, ούτε θα πιαστεί αιχμάλωτος πολέμου, και όποιος φέρει την προσευχή πάνω του θα λάβει όλες τις ευλογίες που αναφέρονται παραπάνω και όποιος γράψει αυτή την προσευχή σε άλλο άτομο θα ευλογηθεί από τον Κύριο.

Αν αυτή την προσευχή την διαβάσει κάποιος η προσευχηθεί ή την ακούσει μία έγκυος την ώρα του τοκετού, οι πόνοι θα μειωθούν και θα γεννήσει με έϋκολία και αν μετά απο τοκετό βάλει την προσευχή στα “δεξιά του βρέφους, θα το προστατέψει από την αρρώστια  του ρίγους.

Και όποιο άρρωστο άτομο διαβάσει αυτή την προσευχή, θα γιατρευτεί. Και όποιος βάλει την προσευχή αυτή σε ένα κατάστημα ή σε ένα σπίτι, θα το προστατέψει από κεραυνό. Και όποιος διαβάζει την προσευχή αυτή κάθε μέρα, δεν θα πεθάνει απότομα, αλλά θα γνωρίζει πότε θα πεθάνει, από θεϊκό σημάδι, τρεις μέρες πριν από τον θάνατό του.

Ο Καλόγηρος μου είπε: “όταν διαβάζεις την προσευχή μία φορά την ημέρα, διώχνει τις αναποδιές και την γλωσσοφαγιά από το σπίτι σου”.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου